Hemma!
2013-03-28


Såhär ser jag och Daniel ut efter en 11 timmars lång resa!
Jag och Daniel överraskade min familj med att komma hem lite tidigare! Vi hade sagt att vi skulle komma hem imorgon på morgonen, men istället så åkte vi halv sju imorse och kom hem vid halv sex nu på eftermiddagen efter lite förseningar. Hunden blev så glad att han typ överföll mig och nockade mig rakt på näsan så ena sidan är lite svullen och har lite småsår. Ska man känna sig välkommen eller? Haha. Hur som helst är det skönt att vara hemma igen, fick god middag också, nämligen fisk och potatis!
Egentligen skulle vi ha varit framme klockan tre på eftermiddagen men norrtåget som skulle ta oss mellan Umeå och Jörn var inställt och ersatt med ersättningsbuss. Problemet var bara att sj tåget som vi åkte med från Gävle till Umeå var en halvtimme sent och på tåget lovade dem att ersättningsbussen skulle vänta på oss. Jo tjena, när vi kliver av tåget står det bara en buss där, som går direkt till Luleå. När vi förklarar att vi ska till Jörn så säger den chauffören att den bussen precis gick. Så då står cirka 20 personer där och undrar vad vi ska göra nu. En vänlig skäl ringer en massa samtal och undrar hur vi ska ta oss ifrån Umeå. Efter en timmes väntan kommer ersättningsbussen som redan hade åkt, men som fick vända om! Aja, allting löste sig och nu är vi hemma igen!
Ha en bra påsk!

Kommentarer
Postat av: Fisi Flink

Sötisar! Hoppas att ni hade det toppenbra uppe i Jörn och att allt är bra!! :) jag saknar dej Fisy! <3 kraamar <3

Svar: Vi hade det superbra! :) Allt är bra med mig, lite trött bara, hoppas allt är bra med dig! Jag saknar dig också!! Kraam <3
Lina Karlsson

2013-04-02 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0