Första praktikdagen, 11/3-2013
2013-03-11

Som rubriken lyder så var det första dagen på praktiken idag och allt har gått superbra. Dock är jag supertrött nu, så jag lär ju somna fort ikväll haha! Var med på öppning idag så klockan tio i sex imorse befann jag mig på förskolan och slutade vid två. Det har varit en bra dag med massa lek ute på gården med barnen och sedan lite pyssel efter lunch. Vill inte skriva för mycket om mina dagar på förskolan med tanke på tystnadsplikten. 
Ska kolla lite på tv nu och sen ska jag sova. Klockan är bara kvart över sju och jag är supertrött. Men måste säga att det gick väldigt bra att ta sig upp ur sängen halv fem imorse. Hade tur och somnade rätt tidigt igår så ;). 
Nu ser jag framemot resten av veckan tillsammans med barnen och personalen på förskolan! 
Hoppas ni alla haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0