Dålig uppdatering?
2013-03-06

Jag gör ungefär samma saker på dagarna, pluggar. Jätteintressant eller hur? ;)
Idag var iallafall jag och Daniel i Bergby en sväng och då vi var klara där så missade vi precis bussen tillbaka (trodde vi) och nästa buss skulle inte gå förrän efter en timme, så vi bestämde oss för att börja gå. Då vi är mitt mellan två hållplatser så kommer bussen. Aja sånt som händer, så vi fortsatte gå. Slutade med att vi gick hela vägen hem! Blev iallafall en härlig vårpromenad i det soliga, men blåsiga vädret. Invigde även mina nya tygskor idag! Hoppas våren är här för att stanna den här gången! Jag tänkte även ta lite bilder som jag kunde lägga upp här på bloggen, men det var så soligt så jag såg inte vad jag gjorde på mobilen, men jag lyckades iallafall ta mig till kameran.  Felet som jag upptäckte nu då jag kom hem var bara att kameran var "inställd åt fel håll" så det enda som syntes på mina bilder var mina händer. HAHAH! Så typiskt mig ;). Men det var iallafall sol och klarblå himmel och åtta plusgrader om någon undrade! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0