Äntligen fredag!
2013-03-08

Äntligen helg! Vissa dagar är bättre än andra, denna dag är en av de bättre dagarna. Enligt schemat skulle vi sluta klockan fyra idag, men vi fick sluta redan tio i tolv! Det gillas! Så istället för att komma hem halv sex var jag hemma redan halv två. Att solen skiner ute gör inte heller saken sämre! Idag är det dock lite kallt om man jämför med de senaste dagarna, men i solen är det skönt, så ska väl inte klaga. Men lite avundsjuk är jag på mamma och mina syskon som spenderar denna dag i slalombacken. Eller ja, kanske inte mamma då, hon sitter väl nedanför backen och kollar på eller nåt haha. Men jag önskar att jag också kunde vara med och åka slalom med mina syskon... Men det får bli en annan gång!
I helgen ska jag bara ta det lugnt, läsa lite kurslitteratur och ladda inför måndag då praktiken börjar! Hoppas på att det är fint väder så man iallafall kan sitta ute på balkongen och plugga ;). 
Ha en bra helg allihopa!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha du känner då mej.... Nej jag har inte åkt slalom utan jag har suttit i en grill stuga och njutit av solen :-) Helt underbart fast de har blåst lite. Ha en bra kväll Kram <3

Svar: Haha, jag förstod det ;) Men det låter härligt det med :D Kram <3
Lina Karlsson

2013-03-08 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0