Äntligen fredag!
2013-03-22

Jag och Daniel hade fått rolig post idag! Ett kort från min lillasyster Wilma och hennes kompis Elisabeth. Detta kort hänger nu fint på vår frys. Tack så mycket! 
Vi har fått några fina kort nu som hänger på frysen!
Har haft en bra dag på praktiken, började sex imorse och slutade redan halv två, skönt! Det är så himla roligt att vara med barnen och lyssna till deras tankar och reflektioner om olika saker som är aktuellt i deras vardag. Just nu handlar det mycket om barn från andra länder. Deras tankar gick ungefär såhär: "Kommer han/hon från öknen?, Nej, han/hon kommer från Afrika!" Då frågade jag barnen om man bara kan komma från Afrika och barnen svarar: "Nja, man kanske kan komma från typ Frankrike också!"
Hoppas att ni alla får en bra helg! Det tänker iallafall jag ha och morgondagen kommer spenderas med bästa Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0