Tiden går
2013-06-26

Datorn prioriteras väl inte sådär jättehögt nu under sommaren, jag håller på med en massa annat istället. Idag har jag jobbat förmiddag + kväll och mitt på dagen när jag var ledig så kollade jag på när Daniel klippte gräs och mamma skurade mattor. Ja, varför gjorde inte jag någonting kan man ju undra då. Jo jag gjorde något så ansträngande som att borsta hunden haha. 
För ett tag sedan var jag, mamma, morfar och morfars bror och planterade lite på mormors grav. Det blev väldigt fint tycker jag, kommer bli ännu finare i sommar då allt får växa till sig lite! Fina älskade, saknade mormor! 
I söndags firade vi farfar som fyllde 70 år, och igår firade vi mormors syster som fyllde 75 år. Vi kom väl hem vid tolv i natt, så det var en lagom trött Lina imorse när väckarklockan ringde. Jag kan väl tillägga att jag vaknade första gången klockan sex av någon fågel som lät fördjävligt rent ut sagt. Det var inte något fint kvitter utan ja... Jag vet inte hur jag ska förklara hur den lät. Daniel vaknade också lagom irriterad och gick upp och stängde fönstret. Tror ni då inte att det kommer en mygga och surrar i öronen. Man blir gooode irriterad då allt man vill är att få sova innan man ska upp och jobba. Som tur var så började jag inte förrän klockan nio! 
 
Lite rörig uppdatering kanske, hade visst hunnit med en del sen jag bloggade senast. Hoppas ni alla har en härlig sommar! 
 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Fisy, vännen, ville bara säga att jag saknar dej! Hur har du det där uppe? Hoppas du har det dunderbra :) puss o kram <3

Svar: Jag saknar dig med, världens bästa Fisi! Jag saknar dig jätte mycket!!
Jag har det bra men längtar lite ner till Gävle... Men tiden går fort, så snart är jag nere igen och då ska vi hitta på massa skoj! :D
Puss och kram bästa du! <3
Lina Karlsson

2013-06-30 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0