Systers student
2013-06-07

I onsdags var det alltså dags för min systers student. Jag åkte tidigare till stan för att skriva ett onlineprov, för att sedan springa till kyrkan. Jag hann iallafall dit innan hon kom ut ur kyrkan vilket var mitt mål. Men ni skulle bara veta hur trött jag var när jag kom fram. Det är inte jättelång bit att springa, men under hela provet var jag hur nervös som helst (men det gick iallafall bra) och hjärtat slog superfort. Att springa på det var väl kanske inte världens bästa grej, men skit samma. Allt som inte dödar härdar ;). (Kan dock hända att det är jag som har dålig kondis haha)
 


Min fina syster när hon precis kommit ut ur kyrkan. Den andra bilden är på Elin och hennes pojkvän Kevin. 
Min syster Elin och vår fina kusin Robin, som även han tog studenten! 
Här är ett gäng glada kusiner! Från vänster är mina kusiner Belinda, Lucy, Ena, huvudet som sticker fram mellan Ena och min syster Wilma är min kusin Patrik, bredvid Wilma står mina kusiner Junive och Lotta. 
En bra dag blev det, trots att det var lite mulet och kallt på morgonen, men mitt på dagen sprack iallafall solen fram! :) 
 
Grattis än en gång, Elin och Robin till studenten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0