Skolavslutning för minsta lillasyster
2013-06-14

Ja, då har även Wilma äntligen fått sommarlov! Tyvärr så regnade det, idag igen. Sommarvärmen får gärna komma nu. Nu kan vi äntligen njuta av lovet, iallafall tills på måndag då jag börjar jobba. Men jag ska inte klaga, jag trivs väldigt bra med mitt jobb som jag kommer ha i sommar, men lite avundsjuk blir man på dom som kan ta ut semester. Jag har ju faktiskt också "jobbat" hela året. Åtminstone pluggat en himla massa så jag skulle också behöva lite ledighet. Men men!
 
Min kusin Pontus gick även ut nian idag också, så hans avslutning har jag också hunnit med. Jag och farmor konstaterade idag att det räcker med skolavslutningar för vår del nu, då vi hunnit med två studenter och två skolavslutningar inom loppet av en och en halv vecka. Fullt upp med andra ord! 
 
På eftermiddagen kom världens skyfall. Det regnade och regnade och regnade. Min kusin Patrik var ute och badade på gatan haha. Ja, ni ser ju vilket roligt väder sommarlovet börjar med! Men då kan det väl bara bli bättre, eller?
 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Herregud va regn!! :O jag saknar dej fisy!! <3

Svar: Ja, det var helt sjukt mycket!!
jag saknar dej med!! :( Jättemycket :( <3
Lina Karlsson

2013-06-17 @ 14:19:37
Postat av: Fisi

<3

2013-06-17 @ 23:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0