2013-06-20
2013-06-20

Då var mitt lilla sommarlov slut, då sommarjobbet har dragit igång. I sommar jobbar jag som personlig assistent och jag jobbade min första dag i måndags. Jobbade i onsdags och kommer även jobba imorgon kväll och hela lördag. Jag och Daniel kommer knappt hinna se varandra förrän lördag kväll då han jobbar natt och jag dag och nu går vi om varandra lite. Men lika bra att vi jobbar samtidigt, så kan vi vara lediga tillsammans sen. 
 
På min "lediga tid" virkar jag väldigt mycket. Just nu håller jag på med ännu en spindelsjal. Man kan aldrig få för många va? Fast det här är bara tredje sjalen jag virkar, tidigare har jag virkat en till mig och en till Wilma. Denna sjal har jag tänkt till mig själv. Sen när den är klar har jag lite andra virkprojekt på gång också. 
 
Hoppas ni alla får en härlig midsommar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Maria

Se där! Superduktig är du!

Svar: Tack! :)
Lina Karlsson

2013-06-20 @ 23:47:42
URL: http://livetpaflorabakken.blogspot.no
Postat av: Jana

Glad midsommar!

Svar: Tack desamma! :)
Lina Karlsson

2013-06-21 @ 13:44:42
URL: http://Www.janasbokhylla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0