Grattis älskling!
2013-07-22

 Idag fyller Daniel 21, så igår kväll firade vi han med tårta och paket. Mamma, pappa och Wilma åkte iväg på semester idag så därför firade vi Daniel igår då dom fortfarande var hemma. Dagen till ära tittade solen fram, äntligen! Den här sommaren har typ regnat bort,  så det var väl på tiden att det blev lite varmt!  
Jag hade även turen att vara ledig idag, så jag passade på att sola lite, och förhoppningsvis är solen här för att stanna!  :) 
 
Imorgon jobbar jag igen och sen har jag två dagars ledighet innan ännu en jobbhelg väntar. Jag och Daniel har iallafall sån tur att båda är lediga onsdag och torsdag innan båda jobbar helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0