Vardagen kallar
2013-01-07

                                         Olle och Maja sover på soffan tillsammans.
Då var man hemma i Norrsundet igen. Har haft det superbra hemma och det var med tårar i ögonen som jag klev på tåget. Resan gick bra och halv nio imorse var vi hemma i lägenheten igen. Imorgon börjar skolan om igen efter ett långt "jullov". Vi har en redovisning imorgon, sedan har vi ingenting mer förrän den 21 januari, och sedan har vi en lektion i veckan i fem veckor om schemat stämmer. Tycker att det lät lite väl lite, mycket hemstudier lär det ju bli då. Aja, det blir säkert bra. 
Imorgon kommer min kusin Kattis och hennes pojkvän Elias ner och hälsar på. Hur länge de stannar får tiden utvisa. Så jag hoppas skoldagen går fort imorgon! :)
Det lär iallafall bli en tidig kväll ikväll, är lite sliten efter resan, annars kommer jag vara helt död imorgon! 
Verkligheten och vardagen har hunnit ikapp. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att ni får det super bra nu när Kattis och Elias kommer, hälsa med dej ;-) Kramizar <3

2013-01-07 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0