Vad är normalt?
2013-01-21

NTV= Normal tillsvidare.
Kursstart idag! Redan inne på termin fyra, vad hände? Nu har vi börjat läsa om specialpedagogik och denna kurs verkar väldigt intressant och rolig! Hoppas bara att jag får böckerna snart så jag kan börja läsa. Föreläsningen/lektionen idag var väldigt intressant och läraren verkar också bra. Hoppas att denna kurs fortsätter på samma sätt, för isåfall kommer dessa fem veckor vara över lika snabbt som de kom. Idag pratade vi lite allmänt om specialpedagogik och vad det innebär. Vi pratade också om vad som är normalt. Ja, svara på den frågan om ni kan. Finns det ens någonting som är normalt? Det var då vår lärare sa ntv - normal tillsvidare. Det som är normalt idag behöver ju nödvändigtvis inte vara normalt imorgon. 
Har bara positiva saker att säga om denna kurs, och jag tror att jag kommer ha stor nytta av den i mitt kommande yrke som förskollärare. Ska bli spännande att se vad jag tycker om fem veckor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0