Torgvantar
2013-01-07

Då jag var hemma så stickade jag mina allra första torgvantar. Ett par till Daniel och ett par till Wilma. Nästan så jag måste sticka ett par till mig själv någon gång också. 
Jag är nöjd med resultatet för att vara första gången jag stickar sådana vantar. Har bara stickat vantar en gång tidigare och det var bara vanliga tumvantar som jag gjorde på slöjden när jag gick på högstadiet. Så med lite övning så kan de bli ännu bättre! :) Men Wilma och Daniel var nöjd iallafall, Wilma ville till och med sova i sina så det är väl ett bra resultat? 

Kommentarer
Postat av: Mamma :-)

Lite att göra så kan du sticka ett par till mej också ;-) Wilma bara älskar sina <3 Kram <3

Svar: Haha ja kanske det mamma ;)
Lina Karlsson

2013-01-07 @ 23:39:56
Postat av: Jana

Fina vantar :) vad duktig du är. Önskar atT jag kunde sticka. Kan du inte sticka ett par tumvantar till mig? Hur går det med brevet förresten?

Svar: Jo det skulle jag kunna göra! :) Rita av din hand bara så jag vet hur stor vante jag ska sticka Så kan du ju önska färg på garnet också :) Jag tänkte ta med brevet hem till mamma och pappa innan jul, men jag glömde det i lägenheten, men ska svara på det efter den här veckan, min kusin och hennes kille kommer idag och stannar tills på lördag eller söndag, men efter det så ska jag skriva! :)
Lina Karlsson

2013-01-08 @ 08:07:56
URL: http://Www.janasbokhylla.blogg.se
Postat av: Jana

Åh vad snäll du är. Då ritar jag av min hand till nästa brev ;)

Svar: Ja gör det! :)
Lina Karlsson

2013-01-09 @ 12:40:24
URL: http://Www.janasbokhylla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0