Min dag
2013-01-16

Dagen idag har jag spenderat i min ensamhet medan Daniel varit på skolan. Är verkligen inte van att vara själv på dagarna! För att få tiden att gå så har jag städat lägenheten och bakat bröd i lergrytan. Jag har tagit en promenad och lagat skinkomelett till lunch. Sen har jag suttit och drygat vid datorn, pratat med mamma och blivit extra glad då Daniel kom hem en och en halvtimme tidigare!
Visst ser de lite gott ut? 

Två bilder från min promenad. Det har snöat här några dagar nu, så lite snö har vi iallafall. Men det är inte så roligt att gå ut när de är så grått och trist. I helgen var det solig, men svinkallt. Nu är det rätt varmt ute men tråkigt väder. Ja, alltid finns det någonting att klaga på ;). 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan jag få receptet på omeletten den ser jätte god ut :-)

Svar: Absolut, vispa ihop 2 ägg med två msk vatten (jag tog en msk vatten och en msk mjölk), sen 1 krm salt, sen hedde jag i lite svartpeppar och paprikapulver. Man ska inte vispa så länge, bara så det blandas. Sedan blandade jag i skinka och purjolök. Sen var det bara att steka på medelhög värme i stekpannan som jag het lite margarin i innan. (recepet hittar du här: http://www.recepten.se/recept/omelett.html)
Lina Karlsson

2013-01-16 @ 20:53:40
Postat av: Fisi

<3

Svar: <3
Lina Karlsson

2013-01-16 @ 23:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0