En bra dag!
2013-01-28

Klev upp tidigt imorse med Daniel, åt frukost tillsammans med honom och när han hade åkt till skolan satte jag mig ner och pluggade, vilket jag gjort typ hela dagen idag. Har en massa att läsa. Blev dock avbruten av att telefonen ringde och jag fick en väldigt bra nyhet! Har fått sommarjobb som personlig assistent hela sommaren! Ringde förra veckan till chefen som jag hade då jag jobbade som personlig assisten sommaren 2011 och sa att jag var tillgänglig i sommar ifall de behövde någon sommarvikarie. Idag ringde hon tillbaka och erbjöd mig jobbet! 
Världens bästa farmor ringde också idag så jag pratade med henne en stund, riktigt trevligt! :) Imorgon är det skola igen och på onsdag har jag roliga saker inplanerat i min kalender, mer om det då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0