"Du borde träna på att sitta still och inte göra någonting"
2013-01-14

När jag är ensam hemma så blir jag väldigt lätt rastlös. Är inte van att vara själv hemma, och denna vecka har jag varken skola eller plugg, och Daniel har skola varje dag hela veckan. Daniel säger åt mig att jag borde träna på att inte göra någonting för jag ska alltid hitta på någonting att göra, och finns det inget att göra så fixar jag någonting att göra. Som idag, i brist på annat så ställer jag mig och stryker sängkläder. När jag har tråkigt så städar jag. Jag är nog lite knäpp haha. Nä, det där med att göra ingenting är nog inte riktigt min grej tror jag. 
Snart ska jag gå in och fixa middagen så den är klar då Daniel äntligen kommer hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0