Böcker
2013-01-13

Jo men det känns ju verkligen jätteroligt att lägga massa pengar på böcker eller? Ett ont måste då man studerar... Böcker är verkligen svindyrt, och dessa kommer vi bara använda i fem veckor... Jag hoppas iallafall att böckerna är bra och givande så man får ut någonting av de. Vissa böcker som vi har använt har varit helt värdelösa medan andra har varit jätte bra. Jag hoppas att dessa böcker är bra så de går lätt att läsa. Är de tråkiga blir det lätt att man fokuserar på annat och inte minns ett dugg av det man läst. Så jag kan ju alltid hoppas på det bästa. Sedan håller jag tummarna att böckerna kommer innan vi börjar om igen den 21 januari. 
Idag lyser solen ute och det är klarblå himmel. Jag och Daniel var ute på en promenad på förmiddagen, synd bara att det är 15 minus. I solen var det skönt iallafall! Längtar tills våren kommer då snön börjar tina bort och solen börjar värma ännu mer. Det bästa av allt är att vi kommer ha praktik hela våren vilket betyder att jag kommer att få vara ute en massa vilket passar mig perfekt! 
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0