Alborgen
2013-01-31

Igår var jag, Lina, Malin, Anna och Emma på Alborgen, ungefär som Boda Borg. Vi hade väldigt roligt och dagen försvann väldigt fort. Tydligen använder man muskler och kroppsdelar som man inte använder i vanliga fall för jag har typ ont i hela kroppen idag så fort jag ska röra mig, haha. Otränad eller? Knäna har fått sig lite fina blåmärken också. Tur vi hade roligt iallafall, då är det värt att ha ont idag. Daniel skrattar bara åt mig. Fast det får han göra, jag hade nog skrattat om det var han som suttit här med världens träningsvärk. Bilder från Alborgen kommer kanske senare, Malin och Emma tog lite bilder igår så jag kanske kan få några av dom. En superbra dag var det iallafall, så det lär vi göra om någon gång! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0