Tisdag 19 februari 2013
2013-02-19

Idag hade vi kursavslut av vår fem veckors kurs inom specialpedagogik, men kan väl egentligen inte säga att den är slut förrän på söndag då alla uppgifter ska vara inlämnade. Precis som jag trodde har dessa fem veckor gått så otroligt fort och jag skulle gärna ha en till kurs inom specialpedagogik. Denna kurs har varit en av de bättre som vi läst hittills tycker jag!
Gick bara halvdag idag så var hemma redan halv två vilket var skönt. Ikväll blir det att lägga sig tidigt då väckarklockan ringer redan klockan 05.00 imorgon. Ska åka hemifrån 06.25 och kommer inte vara hemma förrän 19.30 någon gång. Jo, imorgon väntas roligheter minsann! Dock så önskar jag att det var lite närmare hem till mamma och pappa så jag skulle kunna hämta lite saker som jag egentligen behöver inför morgondagen, men jag får klara mig utan dom helt enkelt. Men det löser sig väl det med. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0