Plugg....
2013-02-11

Denna bild sammanfattar ganska bra vad jag sysslat med de senaste tre veckorna. Nu återstår bara att skriva uppgifterna och det går trögt! Försöker skriva men det händer typ ingenting... Blir inte heller nöjd med det jag skriver... Har en bra tanke i huvudet men det är svårt att få ihop det... Men det blir nog bra tillslut får vi hoppas! :) Får fortsätta roa mig själv med att plugga helt enkelt ;)
Snart har halva utbildningen gått och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtade tills jag är färdig! Ska bli så skönt att slippa sitta vid skolbänken och istället få göra det jag vill göra!  Samtidigt så får jag lite smått panik över att jag inte kommer kunna allt jag ska kunna.... Att jag inte ska känna mig helt redo. Men man kommer väl in i jobbet rätt fort! Hade samma panik innan jag skulle jobba min första dag på sommarjobbet efter inskolningen sommaren 2011. Då var jag också rädd att jag inte skulle klara av det. Men det gick ju bra, ingenting att oroa sig över, så förhoppningsvis är det ju samma nu. Men det är många gånger man önskar att man hade lite mer erfarenhet av att ha arbetat i förskolan, inte bara gjort praktik.... Det går inte att läsa sig till allting i böckerna... Så lite mer praktik under utbildningen hade inte skadat! Som tur är så har jag så himla bra kurskamrater som har erfarenhet som de gärna delar med sig av, vilket uppskattas väldigt mycket! 
Hoppas ni har haft en bra måndag! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner också att jag inte kommer kunna något när jag väl går ut sen! Och inte blir det bättre av att alla man pratar med säger att "Ni kommer inte kunna något när ni kommer ut, ni kommer få börja lära er när ni väl är klara." Känns så onödigt att plugga 5 år för att inte kunna något allt! xD

Svar: Haha jag kan inte låta bli att skratta! xD Då kan ni ju nästan börja jobba direkt, så lär ni er då istället ;) Nåt borde ni väl lära er kan man väl tycka på fem år? :p Kram <3
Lina Karlsson

2013-02-11 @ 20:08:38
Postat av: Lina

Hihi ojojoj jag kan inte fatta att vi redan gått halva utbildningen :O guuu va tiden går fort ojojojoj :P man blir ju nästan lite rädd haha! Håller med dej, hur ska man hinna lära sig allt :S jättekraaaam<3<3<3

Ps. LIIIINA jag vill ha en blå ove och det är på momangen!! :D Ds.

Svar: Haha vi måste ta tag i det där, eller alternativet, vi skaffar våra egna och nollar någon annan, emma och muffin kanske ställer upp? :D Kramis <3
Lina Karlsson

2013-02-11 @ 20:38:52
Postat av: Fisi

hahahah JAAA det låter som en bra idé hörru du :D (Y)det statsar vi på tycker jag :) plus en egen studentföresning :D Kraaamo <3

Svar: Haha jaa, då slipper vi invigning å sånt, vi bestämmer, jag menar, det kan ju inte bli bättre än så? :D Kramis! <3
Lina Karlsson

2013-02-13 @ 13:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0