Helgen
2013-02-04

Under helgen har Patrik, Daniels lillebror varit hos oss. Som ni ser på bilderna så har vi ätit en massa onyttigt haha, men gott var det! Jag har varit sugen på semlor hur länge som helst och att mamma bakade semlor titt som tätt hemma gjorde inte saken bättre. Men i lördags så bakade jag och Patrik, både semlor, bullar och chackrutor! Riktigt gott blev det måste jag säga! Som alltid då man har roligt går tiden fort och helt plötsligt blev det söndag och dags för Patrik att åka hem... 
Idag har även Daniel åkt till Stockholm, så är själv tills imorron. Ska väl inte klaga egentligen, men jag gillar inte att vara själv hemma... Tur att det bara är tills imorgon! Imorgon ska jag även in till skolan och göra ett grupparbete som ska redovisas på onsdag. Sedan ska jag plugga resten av veckan, vilket jag även gjort idag. Det var iallafall skönt att ha en pluggfri helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0