En dag hos Malin, 20/2-2013
2013-02-21

Igår var en av dom roligaste dagarna jag haft på länge! Var alldeles för trött för att blogga när jag kom hem, åt middag, duschade, gick och la mig typ. Haha, jag som alltid är så lättväckt somnade medan Daniel var på toa, tog tydligen allt täcke så när han kom tillbaka fick han försöka flytta på mig för att kunna ta täcket som jag låg på och inte ens då vaknade jag, så ja, gårdagen tog verkligen på krafterna. 
Började iallafall dagen med att väckarklockan ringde 05.00 och klockan 06.25 satt jag på bussen in till Gävle. En timme senare mötte jag Anna, Emma och Lina på tågstationen och klockan 08.05 började vi vår tågresa mot Ljusdal och Malin! 
Klockan 10.00 var vi äntligen framme och fick se vart Malin bor. Malin hade förberett mat och fika, så vi for hem till henne för att koka lite varm choklad, för att sedan...
Packa ner oss i en skoterpulka! 
Vi åkte iväg med skoter+skoterpulka till en stuga med jättefin utsikt och grillade korv och marshmallows drack varm choklad/saft, åkte madrass och bara myste. Solen som inte tittat fram på flera dagar passade på att lysa under dagen! 
För en stund kändes det som jag var "hemma" och att jag inte bodde lika långt bort längre. Skrattade hela dan och hade det superbra! Säger som Emma sa, detta hade jag kunnat göra om imorgon igen! Tack Malin för att vi fick komma hem till dig!! 
Det var trötta tjejer som satt på tåget tillbaka till Gävle sen, men ett leende på läpparna hade vi, vilket vi hade under hela dagen. Tänk vilken tur jag haft som har lärt känna så underbara människor! 

Kommentarer
Postat av: Fisi

HAHAHAHA vad är grejen med våra händer Lina hihihi :P guu så skoj vi hade det :D det lär vi VERKLIGEN göra om :)
jag är så glad att jag lärt känna er fina tjejor ♥ kraaaam!

Svar: haha, våra händer är nya "kaos" grejen ;) Kramis till dej bästa du! <3
Lina Karlsson

2013-02-22 @ 19:57:22
Postat av: Fisi

Hahaha jaa :D ses i morgon! Kraamar i massor <3

2013-02-24 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0