Efterlängtad helg!
2013-02-01

Började morgonen med en isig promenad upp till förskolan. Med isig menar jag att vägen liknade en skridskobana. Efter att ha varit plusgrader ett par dagar och sedan under natten övergått till -6 grader så är det väääldigt halkigt ute. Solen sken iallafall och det var väldigt härligt ute. Pratade lite med min handledare på förskolan, och hon berättade lite om vad de arbetar med just nu. Jag LÄNGTAR tills vi ska ha vår 7-veckors praktik. Tur att det inte är så många veckor kvar. Efter jag hade varit på förskolan en liten stund så halkade jag hemåt och fortsatte med mitt pluggande. Daniel kom hem vid halv tolv och då åt vi lunch tillsammans innan jag fortsatte plugga. Typ det enda jag gör för tillfället, måste skynda mig att läsa alla böcker så att jag kan börja med uppgifterna någon gång! Bara tre veckor kvar av denna kurs snart! 
Vid halv fyra åkte Daniel in till Gävle för att hämta Patrik (Daniels lillebror) som ska vara hos oss över helgen! Så nu väntar jag på att dom ska komma hem så vi kan äta middag. 
Ha en bra helg allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0