Dags att beställa böcker igen
2013-02-13

Så himla roligt det är att beställa böcker. Eller så inte. Känns som man hade kunnat göra någonting roligare för dom där pengarna. Men, men, det är väl värt det till slut, när jag pluggat färdigt och är utbildad förskollärare. Hoppas böckerna är bra iallafall! Det är väl inte för mycket begärt?
Idag har jag pluggat. Eller ja, försökt plugga. Gick väl lite sisådär och nu har jag ingen lust att fortsätta så jag sparar det till imorgon istället. Skulle säkert ha kunnat göra klart uppgifterna idag bara jag skulle kunna vara lite effektiv, men men. Har skrivit klart en uppgift iallafall, det är ju alltid något. Har en uppgift kvar innan jag är klar med alla (och den är jag nästan klar med tror jag) sen är det bara läsa igenom och kanske ändra lite. Intressant att läsa om mina skoluppgifter va? Men det är typ det enda jag gör på dagarna. Det blir inte roligare än så tyvärr. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0