26/2-2013
2013-02-26

Mitt och Linas mellanmål idag. Gissa vem som körde det nyttigare alternativet? Haha.  
Hade föreläsning/seminarium idag på eftermiddagen och nu har jag tagit helg. Ansträngande vecka? Haha. Har dock massor att läsa, så jag vet ju vad jag gör i helgen. Bara att gilla läget och hoppas på att böckerna är lättlästa! 
Det är mycket att ta in såhär precis innan VFU:n. Mycket böcker att läsa och många föreläsningar med mycket information. Känns som att man kommer ha fullt upp under denna kurs, men  det verkar iallafall väldigt intressant och lärorik. Jag hoppas att det fortsätter så och det ska bli spännande att se hur man utvecklas under VFU:n, nu när vi faktiskt är inne på vår fjärde termin av sju! Många gånger har jag önskat att jag hade lite mer erfarenhet att relatera teorin till, men under 6,5 veckors VFU så ska man väl hinna komma in i verksamheten lite grann iallafall, och kunna omvandla lite teori till praktik. 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Jag gissar på att det var jag som åt bananen hihihihi :P kraaamar i massor ♥

Svar: Haha i dina drömmar kanske ;) Kramis <3
Lina Karlsson

2013-03-01 @ 15:40:13
Postat av: Fisi

Hahaha jaa.... kanske de du HAHAHAHA :D kraam ♥

2013-03-01 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0