22/2-24/2 2013
2013-02-24

Började helgen med att fira världens bästa Julia som fyllde 21 år i fredags! Åt massa godsaker och blev hög på socker typ haha. Jo, ibland får man strunta i lunchen och äta marängtårta och massa kakor på det ;). 
I lördags hände det inte alls mycket här i Norrsundet. Skickade in mina arbeten och håller tummarna för att de blir godkända. Har en känsla av att jag kommer få göra om någon uppgift, men hoppas på att jag slipper.
Idag har jag och Daniel varit ute på en långpromenad med grannens hund. 5 plusgrader och sol, hoppas det fortsätter så! 
Avslutade helgen med att baka tekakor. Daniels lillebror Patrik kommer imorgon och sist han var här var han besviken över att jag inte hade några tekakor, men den här gången så ;) 
Hoppas bara att de är goda! 
Imorgon börjar vi en ny kurs, hoppas som vanligt på att den är rolig och givande, men rolig borde den va då den kommer innehålla sex och en halv veckas VFU! :) (VFU = verksamhetsförlagd utbildning) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0