17 februari 2013
2013-02-17

Ibland blir saker inte riktigt som man vill. Jag hade hoppats på att vi inte skulle ha så mycket skola v.10 (under dessa fem veckor nu under vårterminen har jag haft skola en dag/vecka), men bara därför så har jag jättemycket plugg vecka tio, vilket jag ioförsig hade räknat med då vår praktik börjar vecka elva. Men ändå blir man lite besviken. Vecka nio har vi bara skola två dagar (eftersom det är sportlov här nere då) men Wilma har inte sportlov förrän vecka tio och jag och mamma hade lite smått planerat att dom skulle komma ner då och hälsa på. Men nu blir det inte så tyvärr... Aja, bara att gilla läget. Jag får väl skylla mig själv då jag flyttar så långt bort. 
I helgen har jag pluggat, visst blev ni förvånade nu? haha. Men jag är snart färdig tror jag, eller jag anser mig vara klar, sitter bara och funderar på om jag skrivit tillräckligt bra för att bli godkänd, eller om jag borde ändra någonting. Har några dagar på mig att fundera så. 
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men vi kommer i maj :-D

Svar: Ja de gör ni :D <3
Lina Karlsson

2013-02-17 @ 21:16:01
Postat av: Lina

ÅÅÅÅHH JÄKLABAJSPISSKITSCHEMA!!!! :( Är det inte så himla typiskt så säg :( ♥

Jag finns här för dig Lina, hoppas du vet det.
Jättekraamar i mängder ♥ ♥ ♥
Ps. Vi ses på Tisdag då ska det smidas planer för fulla muggar :) det blir skoj :) ds.

Svar: Tack bästa du! <3 <3 Jag är jätteglad över att ha lärt känna dig! Du är superbra du! <3 Ja det ska vi göra, haha :D <3 Massa kramar till dig! <3
Lina Karlsson

2013-02-18 @ 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0