Tack för att du finns!
2013-12-19

Detta inlägg är tillägnat till min fina vän Lina. Vi träffades första gången när vi båda började plugga till förskollärare på högskolan i Gävle för två och ett halvt år sedan. Vi hamnade i samma studiegrupp, vilket har gjort att vi lärt känna varandra rätt så bra. Vi har samma sjuka humor. Vi sitter och asgarvar medan andra runtomkring oss suckar och tycker vi är lite knäpp. Jag tror aldrig jag har träffat någon som är så otroligt lik mig själv på så många olika sätt. Lina är iallafall en av de finaste vännerna jag har och jag är så glad och tacksam över att jag har lärt känna henne!
Dessa två bilder stämmer väl ganska bra in på oss. Inte så normala, lite knäppa, sjuk humor men vi har väldigt, väldigt roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Fisi

GULLE! Jag blir alldeles rörd! Du är fantastisk!!! <3 Och DU är en av mina finaste vänner Lina och jag är så fruktansvärt glad att du finns i mitt liv, att jag lät känna dej och att DU är just DU! <3 <3 <3

Svar: <3 <3
Lina Karlsson

2013-12-20 @ 00:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0