Jul 2013
2013-12-30

Hej på er!
Här är ett gäng blandade bilder från min julafton, som spenderades med hela min familj! Så mysigt att få vara tillsammans allihopa! Vi var hos min farmor och farfar tillsammans med några utav mina kusiner. God mat, fina julklappar och underbara personer. Jag och Daniel har även firat vår första jul tillsammans. Vi funderade länge på hur vi skulle göra, tanken var egentligen från början att Daniel skulle fira med sin familj och jag med min, men det hela slutade med att Daniel följde med upp hit till Jörn för att jobba lite under jul och nyår, så då fick vi fira jul tillsammans. Det enda som saknades var Daniels familj. Det hade varit så himla roligt att umgås allihop! Men vi har tänkt åka ner till Stockholm sen i januari och umgås med Daniels familj. Det är så himla tråkigt att alla bor så långt ifrån varandra...
 
Jag hoppas iallafall att ni alla hade en mysig julafton. Imorgon ska jag och Daniel till min kusin Kattis och hennes kille Elias för att fira nyår. Det ser jag framemot. Nu borde jag försöka sova så att jag orkar med morgondagen. Mest synd tycker jag om Daniel som jobbar i natt, han hinner inte sova så många timmar imorgon innan  vi ska åka iväg... ;) 
 
Gott nytt år på er allihopa så hörs vi igen nästa år! :D

Kommentarer
Postat av: Fisi

Gott nytt år gulle! Hoppas du får ett jättebra nyår :) massa stora kramar <3

Svar: Å desamma till dej finis! Saknar dej! Massa kramar <3
Lina Karlsson

2013-12-30 @ 23:42:55
Postat av: Fisi

Och jag saknar dej! <3 tack så mycket fino! :) massa kramar <3

2013-12-31 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0