Äter, pluggar, sover
2013-12-16

För ett tag sedan kom det en hel del snö. Nu har det mesta regnat/smält bort så det är bara halkigt och slaskigt ute...

Hejsan hoppsan!
Här rullar dagarna på i ett. Precis som rubriken lyder har mitt liv bestått av att äta, plugga och sova. Jag har knappt gått utanför lägenhetsdörren. Jag har velat få klart alla skoluppgifter innan jag åker hem till mamma och pappa, så jag har knappt gjort annat än att plugga. Idag skrev jag klart min sista uppgift, är långt ifrån nöjd men det får duga. Nu ska alla uppgifter bara läsas igenom för att kolla så allt ser "okej" ut. Jag har ingen motivation till att plugga, det jag skriver känns dåligt, jag vet att jag kan bättre men när motivationen inte finns är det svårt. Jag är så otroligt tacksam att jag har Lina. Jag vet inte hur många gånger vi har ringt varandra de senaste veckorna och bara klagat över uppgifterna och försökt hjälpa varandra. Det känns alltid bättre när man fått "klaga av sig lite" och fått lite ny inspiration. Vi brukar också läsa varandras arbeten, för att få lite respons innan vi lämnar in dem. Det är så lätt att man stirrar sig blind på sin egen text. Sen känns det alltid lite bättre när någon annan har läst och säger att det är bra. Så tack Lina för att du finns i mitt liv, jag är så otroligt glad att jag har dig ska du veta! 
 
Annars då? Jo imorgon hade jag tänkt handla lite julklappar. Jag har inte köpt en enda julklapp än, julkänslan vägrar infinna sig och jag tror fortfarande att det är flera veckor kvar till jul. Jag får hoppas att jag får lite julstämning när jag och Daniel åker upp till mamma och pappa. På lördag åker vi upp! Jag har inte insett att det är så snart som vi åker. Det ska bli jätte roligt att träffa alla igen. Sist jag var hemma var i slutet på september, så det var ju ett tag sedan. Mamma och Wilma träffade jag ju när dom var här nere och hälsade på i slutet på oktober, men jag längtar ändå jätte mycket efter dom! 
 
Sen ska jag njuta av lite "jullov" så jag orkar med nästa termin också. Vill ni veta en annan sak som känns ganska bra just nu? Om ett år har jag pluggat färdigt!!

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh alltså du, gulle du! <3 dina ord värmer och du är så snäll! Och tack själv Fisy! Jag är så extremt glad att jag har dej också! <3 se till och njut, ta det lugnt och ha det fantastiskt uppe i Jörn nu! Det är du värd, miljoner gånger om :)

Svar: Njut du också, det är DU värd!! :) Massa kramar till dig, fina du! <3
Lina Karlsson

2013-12-16 @ 23:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0