Virkad draksnuttefilt
2013-08-20

För ett tag sedan läste jag Marias blogg och såg hennes inlägg om den fina virkade draksnuttefilten som hon hade gjort. En kompis till vår familj har för inte så länge sen fått en bebis, så då passade jag på att virka en snuttefilt till henne!  Jag virkade och mamma monterade ihop den, bra deal va? :) Och ett stort TACK till dej Maria för att du tagit dig tid att skriva ner mönstret på snuttefilten som du gjort! 
 
Här ovan ser ni iallafall resultatet av snuttefilten jag gjorde. Jag är iallafall väldigt nöjd och jag hoppas att lilla Vera också tycker om den.
 
Jag har använt mig av virknål 3,5 och garnet som jag använde mig av heter Drops Paris. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Så sööt! :-)

Tack så jättemycket för hjälpen i dag Lina! Du är så otroligt snäll som ställer upp och hjälper mig så mycket! Jag är väldigt tacksam för det, hoppas du vet det :) vet inte riktigt hur jag ska återgälda det men jag hoppas du vet att jag finns här för dej också och ställer upp när som hälst, va det än gäller.

Kram

Svar: Jag hjälper gärna till, de vet du! Och jag vet att du hade hjälpt mig om jag hade behövt det!
Kram <3
Lina Karlsson

2013-08-20 @ 23:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0