Vart tar tiden vägen?
2013-08-26

Idag var det dags för kursstart. Femte terminen av sju är jag inne på nu. Herregud säger jag bara! Tiden har bara sprungit iväg. Jag minns såväl när jag satt där för två år sedan, första dagen på högskola, hur himla nervös jag var. Men det gick ju bra. Nästa år så sitter jag där och påbörjar sista terminen. Sista! Det låter helt sinnesjukt i mina öron. På ett och ett halvt år har jag alltså pluggat färdigt. 
 
Jag och Daniel pratade om det för någon dag sedan, att vi snart måste fundera på vart vi har tänkt ta vägen sen. För en sak är vi överrens om, och det är att vi inte kommer bo kvar här i Norrsundet. Och så fort som dessa två år har gått så kommer det väl bara smälla till så har det gått ett och ett halvt år till. 
 
Ja, kursstart var det som sagt idag. Ledarskap och sociala relationer ska vi läsa om. Det verkar vara en riktigt intressant och rolig kurs, dock väldigt intensiv då den bara är tre och en halv vecka!!! Ja, jag har lite smått panik då jag fortfarande inte fått mina böcker som jag beställde för över en vecka sen. Med tanke på att vi ska åka bort i helgen och den första uppgiften ska lämnas in på fredag nästa vecka så har jag inte alls mycket tid på mig att läsa. Jag hoppas att böckerna kommer imorgon iallafall. De borde dem göra med tanke på att dom blev skickade redan i torsdags. Sen vet jag vad jag gör fram tills på fredag då vi åker. 
 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Det var kul och träffa dej idag Fisy :) Dina böcker kommer säkert i morron, det tror jag :) Ni får ha det så härligt i stockholm i helgen Lina, om vi inte höras nått före helgen, men det gör vi säkert :) kram på dej <3

Svar: De va kul å träffa dej med, som alltid! :)
Ja, jag hoppas verkligen att böckerna kommer idag... Annars blir jag olycklig... Kram på dej <3
Lina Karlsson

2013-08-26 @ 22:54:46
Postat av: Nicole

Jag känner igen det där med paniken som uppstår pga sena leveranser och all stress som hör till när en ny kurs startar! Vad härligt att det inte är långt kvar! Blir lite avis! Själv har man ju 3år kvar.

Ha det så bra!

Kram på dig och tack för kommentaren på min blogg :)

2013-08-28 @ 22:11:32
URL: http://nicolejennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0