Torsdag
2013-08-22

Idag har jag varit en sväng till förskolan där jag gör min praktik. Tänkte att det kunde vara roligt att hälsa på efter sommaren, och det var jätteroligt att träffa både barnen och personalen. Men jag saknade alla barn som börjat i förskoleklassen!  Många nya barn har också hunnit börja. Tänk vad mycket som hinner hända under en sommar! Jag måste nog dit snart igen! :) Lite tråkigt är det ju att vi inte har praktik förrän i vår... Men ryktet säger ju att vi ska ha 10 veckors praktik då, så man kan ju alltid hoppas på det! 
 
Annars då, jo jag har virkat, virkat och virkat lite till. Än har ju inte böckerna som jag beställt kommit så då kan jag ju virka med gott samvete. Jag hoppas att böckerna som jag har betsällt är bra också, eller ja, så bra som kurslitteratur kan vara. Alltså hoppas jag på att de är lättlästa, skrivet på ett bra sätt så man förstår vad dom menar så man slipper läsa varje mening tio gånger och fortfarande undra vad det egentligen är som står. Ja, man kan ju hoppas på det bästa helt enkelt. 
 
Hoppas ni alla haft en bra torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0