Slappardag
2013-08-21

En bild på Maja när hon ligger och sover på Wilmas täcke vid hennes fötter. Wilma klagade lite på att hon inte fick någon plats haha. 
 
Jag känner mig som världens lataste haha. Sen vi kom hem har jag inte gjort mer än nödvändigt, knappt gått utanför dörren, men vad gör det när man har obetald semester? Snart börjar skolan om så jag kan lika bra passa på att göra ingenting med gott samvete! 
 
Så vad har jag gjort idag då? Jo jag har suttit med datorn i knät och tittat på OC, en serie som jag redan kollat igenom en gång tidigare, men nu börjat om med igen. Och så har jag ju virkat en massa under tiden. Just nu virkar jag en spindelsjal, och den blir hur fin som helst, synd bara att det inte är jag som ska ha den... Men jag tror och hoppas att personen som ska få den kommer bli nöjd! Sen ska jag ju virka två spindelsjalar till. En rätt bra grej då personerna som jag virkar åt har köpt det garn som dom vill ha, gett det till mig så jag kan virka, och sedan får de dem färdiga sjalarna! Garn kostar ju en del, så då är det ju toppen för en fattig student som mig att få virka som jag tycker är kul, utan att behöva betala för garnet! :) 
 
Idag har jag faktiskt tagit en liten promenad med Daniel då han kom hem. Var rätt skönt att komma ut ur lägenheten ett tag och andas lite frisk luft, innan jag återgick till datorn och virkningen. Det känns i nacken nu att jag har suttit stilla hela dagen haha. 

Kommentarer
Postat av: Jana

Det är okej att vara lat ibland. Det kan tom vara bra. Man la också kalla det för att vila upp sig inför skolstarten.

Åh, o.c det håller jag också på o kolla på. Har sett det mesta tidigare, men en del avsnitt har jag missat så det är kul o kolla på den i sin helhet. Är i mitten av andra säsongen nu.

Svar: Jag har tittat på alla säsongerna förut direkt efter varandra (ibland flera avsnitt per dag haha) och det är fortfarande lika bra!!! :D
Är allt bra med dig?? Kram <3
Lina Karlsson

2013-08-22 @ 05:48:15
URL: http://Www.janasbokhylla.blogg.se
Postat av: Anonym

Vem är din favoritkaraktär i serien? Min är Seth, men ajg tycker mycket om Marissa också.

Ja det är bara fint med mig. Kram!

Svar: Jag har ingen direkt favorit i serien haha! :)
Lina Karlsson

2013-08-22 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0