Hemma igen
2013-08-18

 
 
Hej igen!
Det var ett tag sen sist nu... Datorn har väl inte direkt prioriterats under sommaren, den har mest legat och samlat damm. 
 
Igår så var det dags att lämna familjen efter hela sommaren och åka hem till Norrsundet igen. Hemresan blev väldigt mycket smidigare än vad vi trodde då vi åkte upp, för jag och Daniel har köpt bil!! Bilder på den kommer någon annan dag. Så himla mycket skönare att åka bil istället för tåg. Så vi kom hem sent igårkväll. Lite blandade känslor, skönt att vara hemma men samtidigt så saknar jag alla där uppe. Önskar att det var lite närmare men ja.. Det är som det är helt enkelt. 
 
Dagen idag har bestått av att packa upp, man hinner samla på sig en himla massa saker under en sommar haha. Imorgon ska jag in till skolan och träffa mina fina vänner igen! Men skolan drar inte igång förrän om en vecka, så denna vecka ska jag njuta innan allt plugg börjar om igen. 
 
Hoppas ni alla har haft en härlig sommar!
 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh det var jätteroligt att träffa dej idag Lina, som jag längtat! Hualigen vad jag har saknat våra tokerier och analyseringar i sommar,jag så tacksam och tycker att det är så roligt att du är här nere igen men förstår att det känns jobbigt för dej att lämna alla där uppe :( Du är så himla stark, fin och snäll
Lina och jag håller tummarna för att tiden går fort tills ni ska åka hem och hälsa på igen :)
Jag finns här för dej fina du! Jag längtar till allt kul vi ska göra och ha i höst :) Tack åter igen så hemskt mycket för hjälpen
idag Lina! :) massa kramar <3 hörs i morrn :)

Svar: Det var superroligt att träffa dej med!! :D Du anar inte vad jag saknat dig i sommar! :) Tack för att du ville stanna kvar en stund i skolan med mig också :D

Massa tokerier kommer det att bli i höst, vore ju konstigt annars ;)

Massa kramar till bästa du! <3 <3
Lina Karlsson

2013-08-19 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0