"En principsak"
2013-08-24

Mitt söta hjärta som var lite trött mitt på dagen i somras. "Va, har jag sovit??"
 
Idag satt Daniel och visade låtar som han lyssnade på när han var liten. Jag frågade hur gammal han var när han lyssnade på dom låtarna. Typ åtta år fick jag till svar. Då sa jag att jag inte lyssnade på sån musik när jag var åtta år. Till svar fick jag:
"Nä, jag tror jag mognade fortare än dig. Du tittade ju på julkalendern mycket längre än mig så..." 
 
Ja, vad nu julkalendern hade med det hela att göra. Då har jag nog fortfarande inte mognat för jag tittar fortfarande på julkalendern, sådeså! 
 
Sen nu ikväll så sa jag att jag hittade en gammal dagbok som jag skrev i för jääääätte länge sen. Daniel frågade om han fick läsa den. Nej svarade jag, för den är min. Som motargument mot att han inte fick läsa så sa Daniel att jag hade läst hans brev. Som JAG skrivit till dej ja, svarade jag. Till svar fick jag "Ja, men det är en PRINCIPSAK, får inte jag läsa din dagbok får inte du läsa mina brev". Vilken otur för dig då älskling att jag redan läst dom samt att jag redan vet vad som står eftersom jag skrivit breven. ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0