Söndag
2013-04-07

Varför går helgerna så fort för? Känns som om de kommande helgerna också kommer springa förbi då vi har kalendern fullbokad ;). 
Idag har jag pluggat lite grann, har lite uppgifter som jag ska göra på min VFU den här veckan, bland annat intervjua tre förskollärare. Förhoppningsvis så går det bra! Sedan har jag en uppgift som ska skrivas, men det får jag ta sen. Får lite ångest bara över när jag ska hinna skriva då vi har så mycket inplanerat nu i april, och uppgiften ska vara inlämnad den 30 april. Men det får lösa sig på nåt sätt, det blir nog bra! :) 
Jag hade även tänkt baka hallongrottor idag, men då jag gick ner till affären och skulle köpa bakformar så hade dom inga... Någon som vet om det går baka hallongrottor utan formar? Annars får jag vänta tills jag ska in till Gävle nästa gång så jag kan köpa formar då istället. 
 
Hoppas ni alla haft en bra helg, nu laddar jag om inför en ny vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0