"Mitt lilla påsklov"
2013-04-06

Här har det varit dött ett litet tag haha. Har varken haft ork eller tid att skriva om mitt lilla påsklov sedan jag kom tillbaka hem efter några dagar hos mamma och pappa. Så jag gör det nu istället och tar allting från början! 

Det var torsdag morgon den 28 mars, klockan var sex på morgonen och våra väskor stog packade för en resa upp mot norr!

Efter en tåg och bussresa och lite förseningar var vi äntligen framme, en dag tidigare än vad mamma och pappa trodde! 
En bild på mamma och pappas myskatt Maja!

I detta härliga väder körde vi skoter varje dag. Jag ska verkligen inte klaga på vädret som var under påsken, strålande sol och klarblå himmel varenda dag! 

Min kära syster och jag!

Sista "hela" dagen vi var hemma var vi hos farmor och farfar vid Storvattnet. Karo (hunden) njöt också denna dag då han fick följa med och åka skoterpulka istället för att stanna hemma! 
 
Efter 5 härliga dagar var det dags att åka hem igen. Tåget som skulle ta oss tillbaka till Gävle var (bli inte förvånade nu) fyra timmar försenat! Tåget behöll sin försening hela vägen tillbaka till Gävle. Inte nog med det så missade jag och Daniel bussen med tio minuter så vi fick vänta en timme i Gävle innan vi kunde ta oss hem. Då vi äntligen kom hem fick jag skynda mig att lämna väskorna, äta lite lunch och sedan iväg på praktiken. Då hade jag redan missat halva dagen tack vare tågförseningen. Men men, det var bara att gilla läget. 
Jag måste dock säga att det har varit väldigt skönt med lördag nu så jag bara kunde vara hemma och ta det lite lugnt, och ladda inför nästa praktikvecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0