Långledig!
2013-04-29

Det känns konstigt att vara ledig en vanlig vardag. Nu när jag haft praktik så länge så är man inställd på att man ska iväg på måndag morgon. Därför kändes det väldigt konstigt imorse då jag gav Daniel en "hejdåpuss" för att han skulle iväg till skolan och jag skulle vara kvar hemma... Meen, jag ska inte klaga, det har faktiskt varit rätt skönt att vara hemma idag! Har skickat in min uppgift, äntligen säger jag bara! Nu håller jag tummarna för att den ska bli godkänd. Är alltid lika rädd för att jag ska behöva göra om. 
Idag har jag hunnit iväg en sväng till förskolan för att prata lite med min handledare som jag hade på praktiken. Ja, 5 dagar kunde jag hålla mig borta från förskolan haha. Sen har jag även gått en långpromenad med grannens hund. Vår granne ringde igår kväll och undrade om jag inte kunde rasta hennes hund idag då hon skulle in till stan och eftersom jag var ledig idag så hade jag ingenting emot det. När man inte har tid med en egen hund är det toppen att kunna låna grannens ibland! ;) 
Nu ska jag sätta mig och sticka lite grann. Har ett stickprojekt på gång som har legat lite för länge, som borde bli klart. Varför är det alltid så att det är mycket lättare att påbörja någonting än att slutföra? Iallafall så har jag en vän som väntat lite för länge, så nu ska jag minsann sticka klart det jag håller på med! Bild kommer sen då allting är klart! 
Har även hunnit med att beställa lite böcker till nästa kurs. Man blir glad när slutsumman inte var så stor som jag hade trott!
Många böcker/artiklar som vi skulle läsa fanns på internet som tur var! Sen var det några "barnböcker" också, som jag kände igen från min praktik som jag har läst för barnen ett x antal gånger, så jag kände inte att jag behövde beställa dom till mig själv haha. 

Kommentarer
Postat av: Jana

Åh, egalas döttrar är superbra!

Svar: Roligt att höra, hoppas jag också tycker den är bra, brukar gå lättare att ta sig an all litteratur då! Kram! :)
Lina Karlsson

2013-04-30 @ 17:34:04
URL: http://Www.janasbokhylla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0