Helgen
2013-04-28

Har haft en lugn, välbehövlig helg! De senaste helgerna har varit rätt fullbokade så det har varit rätt skönt att ha en helg att göra ingenting på. Jag har pluggat ytterst lite, tror att jag har är klar med min uppgift, tänker lämna in den imorgon och sedan får det gå som det går.
Igår gick jag och Daniel på en promenad ner till havet. Så himla härligt det är att bo så nära vattnet! Längtar bara tills det blir lite varmare ute och det slutar blåsa. 
Idag har jag inte gjort mer än nödvändigt. Kollat lite olika bostadsköer så vi har någonstans att ta vägen då jag har pluggat färdigt. Vi är iallafall överrens om att vi inte kommer bo kvar här, sen får vi se vart vi hamnar. 
Helgen fick även ett väldigt bra avslut då en av mina bästa vänner Louise ringde. Jag tror att vi skulle kunna prata hur länge som helst med varandra! Det blir en liten omställning från att vara van att träffa varandra varje dag, till att bara träffas varannan helg och nu bara några få gånger per år. Tur att vänskapen är stark och håller i sig! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh vilka mysiga och fina bilder! :) men hur ska jag klara att vara utan min fina vän fisy när inte hon bor kvar och allt vårat tok i skolan :( vi måste hälsa på varandra ofta!!! Det bestämmer jag nu! Punkt slut! <3

Ps. Psyko hälsar ds.

Svar: SJÄLVKLART ska vi hälsa på varandra ofta! Jag klarar mig inte utan dig ju! <3Hälsa tillbaka!! :D
Kramisar till dej! <3
Lina Karlsson

2013-04-28 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0