Ett telefonsamtal
2013-04-09

Igår kväll pratade jag med en av mina bästa vänner Louise i telefon. Vi har inte pratat sen... typ jul? Så det var ett tag sen. Jag hann tyvärr inte träffa henne när jag var hemma sist då vi båda var upptagna med en massa andra saker. Det är vänner som hon, som man ska vara rädd om. Även fast man inte alltid hörs så ofta så vet man att den andre finns där. Vi har känt varandra sen vi var små, har varit bästa vänner och bästa ovänner. Gjort massor av dumma saker, men även bra saker. Ja, det finns en hel del vi kan skratta åt. Nu får vi bara se till att det inte dröjer lika länge innan vi pratar nästa gång!
Tack Louise för att du finns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0