Trött...
2012-09-10

Är helt slut just nu! Har haft skola hela dagen (drama) vilket var skojjigt. Skönt att inte behöva sitta och lyssna på en massa föreläsningar, utan faktiskt få göra saker praktiskt.
 
Efter skolan så tog jag en promenad med Emma eftersom jag skulle till Julia och de bor nästan bredvid varandra. Åt middag med Julia och sedan tog vi oss ner till stan. Nu har vi köpt träningskort på friskis och svettis, så nu har vi ingen ursäkt att inte träna längre haha. Vi börjar med ett pass imorgon. Kommer va helt död då jag kommer hem.
 
Idag har Daniel åkt iväg till Stockholm och han kommer va där tills på onsdag. Det är så tomt och tyst utan han här hemma. Tur att det bara är två dagar och att jag är fullt sysselsatt dessa två dagar så det kommer gå fort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0