Otursdag
2012-09-29

Idag har jag väl inte direkt haft turen på min sida. Det första jag på morgonen är att klämma fingret i diskmaskinen. (Fråga inte hur jag lyckas!) Senare under dagen så lyckas jag välta ner en blomkruka på min tå. Då jag skulle laga middag så lyckas jag bränna mig. Känns som att jag borde lägga mig och sova och hoppas på en bättre dag imorgon haha. 
Annars har det varit en riktig slappardag idag, förutom då vi tvärstäda lägenheten. Har börjar läsa en bok som vi ska läsa, musikvetenskap för förskolan och jag måste säga att den än så länge är rätt bra. Den är lättläst, och det står massa intressanta och tänkvärda saker i den. (tycker iallafall jag, än så länge). 
Imorgon kommer Julia hit och ska hämta böcker inför hennes nästa kurs. Tur som hon har så slipper hon köpa en massa dyra böcker då hon bara kan komma hit och låna mina :) 
Någonting som jag gillar med hösten är att tända en massa ljus på kvällarna. Det blir så himla mysigt :) Såhär ser det ut hemma hos oss just nu :) Bilderna är väl inte de bästa men de får duga! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Mysigt med ljus!!! Ajaja hoppas fingret och tån är bättre i dag, det gör ju förjäkla och att klämma sig och tappa saker på tårna :( Ses i morrn! :) KRAM <3

Svar: Haha jaa, idag är det bättre iallafall! :) Det gör vi! KRAMIS! <3
Lina Karlsson

2012-09-30 @ 14:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0