Onsdag
2012-09-19

Idag stod det rörelse på schemat, och det var riktigt roligt faktiskt! Har skrattat en hel del (som vanligt). Jag och Lina kollar bara på varandra så skrattar vi, och Emma tycker att vi är knäppa. Men det gör ingenting, för Emma gillar oss ändå. Jag och Lina bad Emma ta en bild på oss två, och när hon tagit bilden och kollar på den så säger Emma: Om jag inte kände er och bara såg den där bilden så skulle jag aldrig våga bli kompis med er två. Tur att hon redan känner oss då ;) 

Sen hade jag en himla tur imorse att jag alltid brukar gå i god tid till bussen. Min mobil hade tydligen på nåt sätt ändrat om tiden (vette fasikens hur)... gick iallafall till bussen och så kommer den precis då jag kommer ner, (den brukar alltid vara sen och jag tidig). Jag kliver på iallafall och kollar på klockan och den är bara 20 över sju, och den brukar gå 25 över... Tänkte om den bussen som går kvart över sju kanske var sen eller nåt. (Det brukar gå två bussar, en kvart över och en 25 över, men den kvart över tar en omväg), men det var den bussen som jag brukar åka. Så jag ringer mamma för att kolla vad klockan egentligen är, och då visar det sig att min klocka går fel... Det var iallafall tur att jag gick i tid så jag inte missade bussen för då hade jag kommit försent till skolan. ;) Tur också att jag har mamma, min livlina som jag ringer till 100 gånger per dag för att fråga massa saker haha! 

Imorgon står det musik på schemat, kanske måste träna lite ukulele ikväll ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Emma badass

Ja ni är bra knäppa allt!!! :) tur att jag har er så jag får lite knäppt i min vardag!

Svar: Å det är tur att vi har dig Emma! :) <3
Lina Karlsson

2012-09-19 @ 20:31:22
Postat av: Fisi Flink

Hihihihi ja, det är tur att vi har varandra, fisknöpar <3 // Fisi

Svar: Haha jaa det tycker jag med mina små fisungar! <3 /Fisy ;)
Lina Karlsson

2012-09-19 @ 21:32:10
Postat av: Emil danieLs bonusbror

::()

2012-09-20 @ 07:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0