Musik hela dagen!
2012-09-13

Idag har vi haft musik hela dagen och vi har lärt oss spela ukulele. Så himla roligt det var! Har skrattat ett hel del idag (vilket jag oftast gör i vanliga fall också haha). Emma tog en suuuuuper fin bild på mig och Lina också där vi sitter med våra ukuleles, och Lina tycker att vi båda två ser lite "full i fan ut". jag försökte ladda upp bilden på bloggen så ni skulle få se men den vart så liten :/
Men jag lägger in den iallafall.
 Så ser ni lite av vad vi gjort under dagen.
 
Efter skolan så var vi rätt många som blivit inspirerade av dagens lektion så vi tog oss iväg till en musikaffär för att köpa egna ukuleles. Eftersom vi va så många så fick vi lite rabatt också, så nu har jag min egna svarta ukulele för 200 kr ;). Så nu måste Daniel stå ut med att jag spelar och sjunger här hemma. (Sjunger falskt och spelar fult, men det är såna smällar man får ta). Kanske blir bättre bara jag får öva lite ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Hihihi :D längtar tills vi ska skriva vår låt Lina (Y) :D ha en jättebra helg vännen så ses vi på Tisdag :) KRAAAMO <3

Svar: Jag längtar också, den kommer ju bli en världshit ;) Desamma, och hoppas att du snart mår bättre! Kramis <3
Lina Karlsson

2012-09-13 @ 20:42:23
Postat av: Mamma

Ni är så fina sååå <3 Kram <3

2012-09-13 @ 21:18:18
Postat av: Simon

Nu blir det öva hela helgen Lina och vem vet kanske en dag kan ja ta ett A7..;)

Svar: Du får väl ha som mål med kursen att kunna ta ett A7 på ukulele ;)
Lina Karlsson

2012-09-14 @ 11:43:47
Postat av: Lina Flink

Om den kommer :D hihihi! TACK <3

2012-09-14 @ 17:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0