Jag ska måla hela världen...
2012-09-11

Idag på skolan har vi haft bild hela dagen. Vi började med att delas in i grupper, och vi i min grupp målade denna fina bild:
Innan vi började måla så skulle vi skriva våra namn på bilden, och sedan skulle vi dra en massa streck mellan namnen. Sedan skulle vi måla i de olika rutorna som skapades, och ingen ruta fick vara den andra lik. Då blev slutresultatet som bilden ovan!
 
Efter skolan så gick jag ner till stan där jag träffade Julia. Vi gick runt på stan ett tag innan det var dags att gå till friskis och svettis. Så nu har vi tränat vårt första pass där, vilket var riktigt roligt! Nu gäller det bara att fortsätta ;)

Kommentarer
Postat av: emma_cool

Men guuuud så fint! vilka konstnärer vi är :)

2012-09-12 @ 16:10:42
Postat av: Hanna

Riktigt snyggt konstverk vi skapat!

Svar: Det tycker jag absolut, riktigt vackert! :)
Lina Karlsson

2012-09-13 @ 18:15:14
URL: http://hanna21.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0