Jag har världens bästa mamma!
2012-09-05

 
Flera gånger då jag pratat med mamma har hon stått och bakat blåbärsbullar. Hon har suktat mig med bilder på när Wilma sitter och trycker i sig en massa och eftersom jag har en sån himla snäll mamma så har hon postat ner lite blåbärsbullar till mig! Måste säga att de klarade resan bra och smakade utmärkt! (Inte som nybakta dock) men jag fick iallafall lite blåbärsbullar i år också! :)
 
Idag har jag varit på skolan och gjort klart grupparbetet, nu är det bara redovisningen kvar imorgon vilket jag tror kommer gå jätte bra. Sen tar jag helg, och som jag har längtat efter denna helg! Men, en dag kvar. Kan ju glädja mig själv med att jag har sovmorgon imorrn!
 
Nu ikväll har jag suttit och beställt nya sängkläder, (vi köpte ett dubbeltäcke och då passar inte våra gamla påslakan så nu har vi bara ett som passar så det kan vara kul att kunna byta), sen passade jag även på att beställa nya gardiner till sovrummet. Förhoppningsvis kommer det bli jätte fint där inne då de nya gardinerna kommer på plats! Jag läääängtar! Måste säga att jag gillar ellos och deras rabatter ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 Kram <3

2012-09-05 @ 20:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0