Jag har fått post!
2012-09-04

Detta väntade på mig då jag kom hem från skolan idag! Wilma och farmor hade skickat post till mig :) Två fina teckningar från Wilma, ett litet "brev" och sockar från farmor :) Tack!  Prefekt med ett par träningssockar då jag och Julia hade tänkt börja träna nästa vecka haha.
 
Idag hade jag sovmorgon, vilket var riktigt skönt då jag var trött som jag vet inte vad igår. Åkte in en timme tidigare till Gävle för att träffa Julia. Riktigt trevligt, förstår inte vart tiden tar vägen då vi träffas?
 
På skolan håller vi just nu på med ett fältarbete. Vi i min grupp skulle fara på konstcentrum i Gävle. (På tal om fara, vad säger man egentligen, åka eller fara? Jag och Julia diskuterade det idag, och jag säger att man ska fara någonstans, men det finns dom som säger att man ska åka någonstans, vad är det som är rätt?) Iallafall så skulle vi intervjua en som arbetar där, och sedan visade hon oss den aktuella konstutställningen. Jag vet inte om det bara är jag, men jag förstod mig verkligen inte på den utställningen. (Typ två tavlor, och lite annat). Nä, det där med konst är inte riktigt min grej. Imorgon ska jag iallafall till skolan för att vi ska skriva klart rapporten och förbereda en redovisning som ska vara klar på torsdag.
 
Har pratat med Elin idag, och så mycket som vi har pratat på två veckor nu har vi nog inte pratat på jag vet inte hur länge. Hur som helst så gillar jag det! Jag har så himla fina systrar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0