Idag har jag hunnit med mycket!
2012-09-12

Ledig idag från skolan vilket har varit riktigt skönt! Vaknade tidigt imorse också, vilket kanske var bra för jag har fått en hel del gjort idag. Började iallafall med att putsa fönstren så nu är de rena och fina. Sen har jag damsugit, skurat, plockat undan, bytt gardiner i sovrummet, tvättat, och bäddat rent i sängen. Medan jag vänta på att tvätten skulle bli klar så hann jag även med att läsa en av böckerna från litteraturlistan. Så nu kan jag bocka av en till ;)
 
Idag har även Daniel kommit hem också, och efter imorgon tar jag helg! Så skönt det ska bli. Nu är hela lägenheten ordentligt städad, och jag ska lägga mig och sova i en renbäddad säng. Sen blev det så himla fint i sovrummet då jag bytte gardiner, är verkligen helnöjd!
 

Vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

De blev jätte fint :-) Kram <3

2012-09-12 @ 18:30:38
Postat av: Jenny

Jag tycker det blev jätte fint! :)

2012-09-12 @ 18:43:16
Postat av: Emma pemma

Åh vad fint Lina! Hoppas du haft en bra dag :) ses imorgon wiiiee

2012-09-12 @ 18:59:28
Postat av: Lina Flink

Det blev jättejätte fint Lina!! :) KRAM <3

2012-09-12 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0