Hejhopp
2012-09-27

Idag har jag varit på skolan hela dagen. Jätteintressant eller hur? Vi har haft drama och gjort en massa saker. Berättande handlade allting om. Då vet ni som undrade ;) 
Efter skolan så åkte jag in till stan för att vänta i en hel evighet på Daniel. (Vi slutade tidigare från skolan, därför fick jag vänta så länge). Vi åt middag på stan för att sedan vänta ännu längre eftersom vi skulle kolla på klätterhallen som de har i Gävle. Inte direkt vad vi väntat oss, så vi ska fundera på om vi vill betala pengar för att klättra där. Mest troligt kommer vi göra det, men vi får se då vi har funderat ett tag.  Imorgon ska jag in till stan för att träffa Julia så ska vi dejta på friskis och svettis. Jo, här ska vi vara duktiga!
Sen måste jag ju berätta, jag har bokat hemresa! 23 oktober lyfter planet från arlanda! Längtar massor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0